V roku 1873 mladý podnikateľ Gerard Heineken objavil v sebe vášeň pre varenie piva. Kúpil teda kus zeme v dnešnom centre Amsterdamu, postavil pivovar a začal zdokonaľovať recept, z ktorého sa čoskoro stal prvý holandský „prémiový“ ležiak. Chýr sa rýchlo rozniesol a meno Heineken, vyrazené na každej jednej fľaši, sa stalo národným symbolom kvality. Počas nasledujúcich 140 rokov sa Gerardov pivovar rozšíril a jeho deti a vnuci prebádali nové svety, ale meno na fľaši zostávalo stále rovnaké. Dnes, o štyri generácie neskôr, majú stále vášeň pre varenie skutočne prémiového piva. Napokon, keď ide o meno vašej rodiny, snažíte sa trochu viac.
Sem môžeme pridať odkaz, aby si tu naši užívatelia napríklad vyhľadalil, kde nájdu naše produkty. Link tu ale byť nemusí. Na pozadí môže ale nemusí byť obrázok.
Nájsť krčmuA tu si naši užívatelia môžu násjť nejaký iný odkaz, ale môže to byť pokojne aj textové pole s pozadím alebo bez neho.
V roku 1581 mali mnohé krajiny Európy dôvod na radosť. Na území dnešného Holandska vznikli Spojené provincie Nizozemska a iniciatíva Kataríny Medicejskej v Paríži viedla ku prvému baletnému vystúpeniu na svete. No ten najväčší dôvod na radosť mali určite Česi a Slováci. Bol to totiž rok, kedy vznikol Krušovický pivovar, ktorý sa mal čoskoro presláviť.
Angličania v Amerike zaberajú dovtedy holandský Nieuw Amsterdam a premenúvajú ho na legendárny New York. Narodil sa Thomas Newcomen, ktorý sa stane vynálezcom prvých parných strojov. V kráľovskom Krušovickom pivovare je vrchným sládkom Vodička. Jeho pivo malo však od vodičky poriadne ďaleko, a preto ho v Krušoviciach prezývali radšej Pivečko.
Vo svete sa jedna radosť čítal nový román Robinson Crusoe, a tí, ktorí nemali hlavu len v knihách, si všimli, že najdôležitejšou osobou Krušovického pivovaru sa stal sládok Kočí. Povráva sa, že Kočí nedokázal ukočírovať chlapov v pivovare, ktorí mu poza chrbát neustále z Krušovíc odpíjali.
Tento element umožňuje pripraviť jednoduchú súťaž, do ktorej sa účastník zapojí tým, že odošle email.
Sem môžeme napísať, čo len chceme, aby si naši návštevníci prečítali. Ale najmä chceme, aby klikli na tento odkaz, ak sme sem nejaký pridali. Obrázok je len na pozadí.
Odkaz